سفر به خرم آباد

روز دوم فروردین ساعت حدود 9 صبح حرکت کردیم. اتوبان تهران قم خیلی شلوغ و پر ازدحام بود صبحانه را در بین راه خوردیم و حدود ساعت 12 به قم رسیدیم بعد از قم کمی از شلوغی مسیر کم شد و در نهایت ساعت حدود 2 به اراک رسیدیم قصد داشتیم ناهار را در اراک صرف کنیم برای همین با یک سرچ در اینترنت چند رستوران خوب را پیدا کردم ولی بخاطر اینکه یک خروجی را اشتباه رفتم وارد کمربندی و کنار گذر اراک شدیم و دقیقاً به انتهای شهر رسیدیم با توجه به اینکه دوباره باید مسیر را بر می گشتیم از خوردن ناهار صرفنظر کردیم و با خرید فتیر اراکی و آبمیوه بعنوان ناهار سعی کردیم در وقت صرفه جویی کنیم و زودتر به مقصد برسیم.

در نهایت ساعت 5 بعدازظهر به هتل رسیدیم که در نزدیکی اماکن توریستی قرار داشت. بعد از تحویل اتاق و مختصری استراحت شروع به خرم آباد گردی کردیم با توجه به غروب آفتاب سعی کردیم نهایت 2 تا 3 محل را بازدید کنیم پس از روی نقشه مناره آجری، سنگ نوشته و آسیاب گیری را انتخاب کردیم ابتدا به مناره آجری رفتیم که در نزدیکی میدان امام حسین (ع) قرار داشت نکته جالب اینکه هیچ تابلو و علائم راهنمایی برای رسیدن به این سه محل وجود نداشت و با کمک برنامه های راهیابی و پرسش از مردم توانستیم مناره آجری را پیدا کنیم.